فلیک: به بازیکنان بارسلونا افتخار می‌کنم/ لوا یکی از بهترین مهاجمان ۱۰ سال اخیر است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی مقابل ختافه در هفتم لالیگا، به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا، دیشب در هفته هفتم لالیگا برابر ختافه با تک گل رابرت لواندوفسکی، به پیروزی رسید تا ۲۱ امتیازی شود و در صدر جدول جایگاهش را محکم کند.

هانسی فلیک، سرمربی بارسا، پس از این پیروزی گفت: بازی مقابل ختافه همیشه سخت و برابر است، این این چیزی است که در باشگاه به من گفته‌اند. ما تا آخر جنگیدیم و من واقعاً به این افتخار می‌کنم. ما مستحق برد بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم سه امتیاز است و این یک نکته مثبت است.

وی درباره عملکرد اینیاکی پنیا که با توجه به مصدومیت آندره‌آ تراشتگن در درون دروازه بارسا قرار گرفت، اظهار کرد: اینیاکی پنیا ۲۵ سال سن دارد. اگر در پست دروازه بانی اتفاقی بیفتد، به تجربه نیاز داریم.

فلیک درباره قراداد با وویچک شزنی به عنوان دروازه‌بان جدید بارسلونا پس از مصدومیت تراشتگن، تاکید کرد: قرارداد با شزنی؟ در مورد بازیکنانی که در تیم کنار ما نیستند صحبت نمی‌کنم. ایناکی دروازه‌بان اول ماست و از او بسیار راضی هستیم. این تنها چیزی است که اکنون می‌توانم بگویم.

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره عملکرد مهاجمان تیمش، اذعان داشت: لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان ۱۰ سال اخیر است. او گل می‌زند و جلوی دروازه بازی می‌کند. او همچنین بازیکنانی در اطراف خود دارد که می‌توانند به او کمک کنند. لامین یامال هم ترجیح می‌دهد در پست وینگر بازی کند. اما می‌دانستیم که برنامه آن‌ها این است که به او فشار زیادی وارد کنند. بنابراین امروز او رو به جلوتر بازی کرد و این کار به خوبی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha