۶ تُن پسماند غیرمجاز از منطقه خلازیر جمع آوری شد

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ۶ تُن پسماند خشک غیرمجاز از هفت گاراژ محل دپوی پسماند در منطقه خلازیر جمع آوری شد.

به گزارش ایرنا، مهدی احمد مهرابی روز پنجشنبه اظهار کرد: عوامل اجرایی خدمات شهری به‌صورت شبانه‌روزی و بطور مستمر با انجام گشت‌های میدانی در معابر اصلی و فرعی نسبت به شناسایی زباله‌گردها و جمع‌آوری و انتقال پسماندهای غیربهداشتی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از هفت گاراژ محل دپوی پسماند به صورت غیر مجاز ۶ تُن زباله خشک جمع آوری شد، افزود: این مراکز غیر قانونی در کوچه‌های حسینی یک و دو خلازیر قرار داشتند که ۱۴ سرویس کامیون پسماند از این محل‌ها به ایستگاه پسماند منطقه منتقل شد.

مهرابی اضافه کرد: از آنجایی که زباله‌گردی و تخلیه مخازن زباله نظم و انضباط شهر را بر هم می‌زند، به منظور افزایش میزان رضایت و رفاه شهروندان، جلوگیری از آلودگی و نازیبایی سیمای شهری و مقابله با انتشار بیماری، ازدیاد جانوران موذی، جلوگیری از فعالیت کتفی و کولی ها به صورت جدی در نواحی پنجگانه در حال انجام است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ یادآور شد: در یک ماه اخیر ۱۱ هزار و ۹۱۰ کیلوگرم پسماند از محل‌های تفکیک غیر مجاز نواحی جمع آوری شده است.

به گفته وی، در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با زباله‌گردها و مراکز غیرمجازجمع آوری و دپوی پسماند برخورد، محل‌های فعالیت آنها پلمب و صاحبان گاراژها به مراجع قضایی معرفی شدند.

۶ تُن پسماند غیرمجاز از منطقه خلازیر جمع آوری شد

مراسم نامگذاری معبری به نام شهید مدافع سلامت

مراسم نامگذاری و پلاک کوبی معبری به نام شهید مدافع سلامت «مصطفی علیدادی» با حضور جناب سرهنگ محسن قدیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، علی رزم آور معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، ابراهیم وجدانی شهردار ناحیه یک، مهرنوش ریاضی مدیر روابط عمومی، علی ایوانی مدیر امور ایثارگران، مهدی نبی لو فرمانده بسیج و مدیران شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس در محله خانی آباد خیابان شهرداری جنوبی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ در این خصوص گفت: با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و در راستای نامگذاری معابر به نام شهدای گرانقدر مدافع سلامت در منطقه، خیابان شهرداری جنوبی به نام شهید «مصطفی علیدادی» مزین شد.

مهرنوش ریاضی ادامه داد: نصب تابلو نام شهدا زینت‌بخش سیمای بصری شهر بوده و تداعی‌گر مفاهیم ارزشی دفاع مقدس است که باعث آشنایی نسل آینده با این ارزش‌ها و مأنوس شدن آن‌ها با حماسه‌آفرینان این مرز و بوم خواهد شد.

شهید مدافع سلامت «مصطفی علیدادی» در ۱۳۷۳ در شهر تهران متولد و در دوران جوانی مشغول خدمت در نیروی انتظامی شد او ۲۷ مهر سال ۱۳۹۹ با شیوع ویروس منحوس کرونا بخاطر ابتلا به این بیماری در حین خدمت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha