رمز موفقیت در دفاع مقدس وحدت کلمه و تبعیت پذیری از ولایت بود

اراک - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله گفت: خود باوری و توکل به خدا و تقویت روحیه متکی بر معنویت که برخواسته از ولایت پذیری رزمندگان بود سبب شد تا در جبهه پیروزی و نصرت برای لشگر اسلام محیا شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ماشاالله عبدی روز پنجشنبه در جمع طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک افزود: تمروز به برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا ایران اسلامی ضمن برخورداری از امنیت پایدار توانسته است در حوزه‌های گوناگون از جمله علمی و فناوری و حرکت‌های توسعه حرف اول را بزند.

وی ادامه داد: هر موفقیتی در هر جامعه متکی به همراهی و همیاری مردم آن جامعه است ملت ما در دفاع مقدس از کوچک و بزرگ نشان دادند که برای حفظ ایمان و اعتقاد و مرزی‌های جغرافیایی خود سر از خود نمی‌شناسد و از هر کمکی دریغ نکرد تا پیروزی محقق شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس بیان داشت: استان مرکزی افتخار دارد با تقدیم 110 شهید طلبه و روحانی برگ زرینی در کارنامه خود داشته باشد، حفظ و انسجام روحیه و معنویت و در کنار آن حضور در یگان‌های رزمی و خط مقدم سبب شد تا دیگر رزمندگان با قوت دوچندان در جبهه‌ها حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: امروز نیز وظیفه حوزه‌های علمیه به ویژه خواهران سنگین و خطیر است چرا که شرایط کنونی در حوزه جنگ ترکیبی نیازمند اراده‌های قوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha