۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85608455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشت گاز جان ٢ جوان نظرآبادی را گرفت

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85608455
نشت گاز جان ٢ جوان نظرآبادی را گرفت

کرج - ایرنا - ‏فرمانده انتظامی نظرآباد گفت: ٢ نفر بر اثر گاز گرفتگی در هنگام حفر چاه غیر مجاز در این شهرستان جان خود ‏را از دست دادند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ"فرج اله اسداللهی" روز پنجشنبه اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی ۲ جوان در یکی از روستاهای شهرستان بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند ۲ جوان اقدام به حفر غیرمجاز از خط اصلی نفت و گاز کرده اند که بر اثر استنشاق گاز حاصل از لوله اصلی هر ٢ نفر جان خود را از دست داده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با توصیه به شهروندان و خودداری از انجام اینچنین اقداماتی گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارید.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

نشت گاز جان ٢ جوان نظرآبادی را گرفت

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سه سارق ‏اماکن خصوصی با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی سلیمانی " در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه ی پلیسی، سه سارق سابقه دار را شناسایی و در چند عملیات جداگانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: سارقان در مواجهه با مستندات پلیسی به ۲۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند .
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha