۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85608467
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۵۵ وسیله نقلیه متخلف در خرم آباد

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85608467
توقیف ۵۵ وسیله نقلیه متخلف در خرم آباد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، قاچاق بر طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز پنجشنبه اظهار داشت: طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، قاچاق بر، دارای دستور قضائی توسط مجموعه انتظامی این شهرستان طی ۴۸ گذشته به مرحله اجراء در آمد.

وی توقیف ۳۵ دستگاه خودروی سبک و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دستاورد های این طرح برشمرد و افزود: طرح موصوف با هدف جلوگیری از بروز تخلفات خودروی قاچاق بر موسوم به (شوتی) و همچنین سایر وسایل نقلیه متخلف در راستای مطالبات به حق شهروندان به مرحله اجرا درآمد.

دستگیری سارق کابل برق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق و کشف هفت فقره سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت:‌ در پی وقوع سرقت کابل برق در خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با بررسی سرنخ ها، موفق به شناسایی یک سارق شدند و با بکارگیری شگردهای پلیسی وی را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه سارق همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha