۱۴۱ خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای یازدهمین مرحله طرح "آرامش در شهر" در این استان خبر داد و گفت: ۱۴۱ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدحسن اکبری روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران کلانتری‌های انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خیز اجرا کردند.

وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده و با کنترل محورها، ۲۳۰ کیلوگرم انواع مخدر سنتی و صنعتی کشف شد و ۷۹ نفر خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و ۶۲ نفر معتاد در این رابطه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان و تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبری از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha