صرفه‌جویی بیش از ۳۴ میلیون لیتر بنزین در غرب خراسان

سبزوار- ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، منطقه سبزوار گفت: مصرف ۳۴ میلیون و ۵۶۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در شهرستان‌های زیر پوشش این منطقه، منجر به صرفه‌جویی در مصرف ۳۴ میلیون و ۵۶۰ هزار لیتر بنزین در غرب خراسان شد.

به گزارش ایرنا، حمید مظفری‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۱ باب جایگاه عرضه سی.ان.جی در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد فعالیت دارند و در نیمه نخست امسال ۳۴ میلیون و ۵۶۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در این منطقه به مصرف رسیده است.

وی افزود: کمترین میزان مصرف سی.ان.جی در غرب خراسان، پنج میلیون و ۵۰۸ هزار متر مکعب و مربوط به مرداد و بیشترین مصرف مربوط به شهریور با ۶ میلیون و ۱۰۸ هزار متر مکعب بوده است.

مظفری‌نژاد گفت: آمارها حاکی از کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز سی.ان.جی در غرب خراسان در نیمه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال است که می‌توان هزینه پایین بنزین در کشور و تولید نشدن خودرو دوگانه سوز را از جمله دلایل آن عنوان کرد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha