۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85608576
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس درس عبرت فراموش نشدنی به جبهه استکبار داد

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ( ع) استان البرز گفت: دفاع مقدس درس عبرت فراموش نشدنی به جبهه استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار " علیرضا حیدرنیا" روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فردیس افزود: کسانی که با خیال خام خود آمده بودند تا چند روزه ایران را فتح کنند اما شکست بزرگی تجربه کردند.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس تاریخ گوهر بار هشت سال جانفشانی، ایثارگری و رشادت دلاور مردانی بود که بهترین جوانان خدا بر روی زمین بودند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی برای مسلمان و آزادیخواهان جهان است ، گفت: امروز جبهه مقاومت با الگو از دفاع مقدس لت ایران در سوریه ، عراق ، یمن و لبنان شکل گرفته است.

دفاع مقدس درس عبرت فراموش نشدنی به جبهه استکبار داد

حیدرنیا بیان کرد: رژیم کودک کش و صهیونیستی باید منتظر سیلی های سخت و ضربات سخت گیری باشد که نصیب این غده سرطانی خواهد شد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: آن زمانی که رهبر عظیم شان انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید شاید کمتر کسی باور می کرد رزمندگان قدرتمند حماس در عملیات مقتدرانه تا عمق راهبردی رژیم صهیونیستی نفوذ کنند و شاید اگر مقاومت بیشتر طی می شد چه بسا رژیم صهیونیستی در کمتر از یک روز سقوط می کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha