اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی انتخاب شدند

مشهد-ایرنا - اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی روز پنجشنبه با برپایی انتخابات این انجمن، تعیین شدند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نشست پایانی این انتخابات گفت: قفل انتخابات هنرهای تجسمی شکسته و اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان آن مشخص شدند، از امروز انتظار می رود که اعضای هیات مدیره با نگاه حداکثری و توجه به همه نیازها و ظرفیت هایی که برای هنرهای تجسمی در استان و مشهد متصور است، فعالیت داشته باشند.

محمد حسین‌زاده افزود: هنرهای تجسمی در خراسان رضوی کارهای روی زمین مانده بسیار دارد، دستگاه‌های اجرایی باید از این هنر و متخصصان این عرصه حمایت کنند، انتظار می‌رود این موضوع در دستور کار اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی قرار گیرد.

اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی انتخاب شدند

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن هنرهای تجسمی به صورت الکترونیکی و با حضور حداکثری رای دهندگان برگزار شد که ۱۸۷ نفر مجاز به رای دادن در این بخش بودند.

جلیل سروری افزود: انتخابات از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر امروز ادامه داشت و به مدت نیم ساعت نیز تمدید شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات "لاله خرازیان" با کسب ۱۰۸ رای، "حسن فقیه شجاعی" با ۹۳ رای، "علی فتح آبادی" با ۸۹ رای، "هادی عزیزی فر"  با ۸۷ رای و "حسین قائمی کرمانی" با ۷۶ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی انتخاب شدند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: "هادی دهقان پور" با کسب ۶۰ رای به عنوان عضو علی البدل اول و "شبنم آزموده" با ۵۹ رای به عنوان علی البدل دوم اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی تعیین شدند.

سروری سایر منتخبان اعضای هیات مدیره انتخابات انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی را شامل حمیدرضا شادکام ،"مهدی فاضل"، "میترا ابراهیم زاده" ، "سهیلا نیک نیا" ، "سولماز شاد" ، "علی داعی" ، "نسترن هنرور"، "محمد اکرمی کهن"، "مریم عسگریان" و "احمد کاشکی" عنوان کرد.

وی منتخبان بخش بازرسان انتخابات انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی را "حسن کلانتری" با ۲۵.۱۷ درصد از کل آرا به عنوان بازرس اصلی و "یوسف قانونی فردی" با کسب ۲۳.۷۹ از آرا به عنوان علی البدل بازرس اعلام کرد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آرای سایر نامزدهای بخش بازرسان این انتخابات را "زهرا مسعودی" با کسب ۶۹ رای ، "اکرم پیله چیان" با ۵۳ رای، "مهدی تفکری منش" با هفت رای ذکر کرد و افزود: رای ۱۹ نفر در این بخش ممتنع بوده است.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای انتخابات انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی معرفی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha