شمسایی در جلسه فنی بازی با مراکش: باتمام توان برای جنگیدن به میدان می‌رویم/فرصت خطا نداریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه بازی عصر امروز با مراکش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‎‌جهانی ۲۰۲۴ وعده داد بازیکنانش با تمام توان برای جنگیدن و صعود به مرحله بعد راهی میدان می‌شوند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۱۶ امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال به مصاف مراکش می‌رود.

صبح امروز نشست آنالیز مراکش برای بازیکنان تیم ملی فوتسال برگزار شد و شهاب سفال‌منش، دستیار اول سرمربی تیم ملی با پخش کلیپ‌های کوتاه، بازی حریف را آنالیز کرد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در این نشست با اشاره به اینکه این مسابقه نبرد دو تیم رنک چهار و شش جهان است گفت: این بازی، بازی تعلل و مکث نیست. تا آخرین لحظه و آخرین ثانیه، توپ، بازیکن و بازی را دنبال می‌کنیم. این مرحله جای خطا نیست؛ اسپانیا دیشب مقابل ونزوئلا شکست خورد، تیمی که ما آنها را ۷-۱ شکست دادیم و نشان داده‌ایم چه تیم بزرگی هستیم.

وی افزود: ما با تمام برای پیروزی به میدان می‌رویم و از هیچکس هراسی نداریم، ۱۴ دلاور هستید و حالا روزی رسیده که برای ادامه دادن به رویاها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

در این نشست شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی با اشاره به فرم کلی بازی مراکش، عملکرد دو بازیکن محوری این تیم را آنالیز کرد و گفت: این تیم تنوع خوبی در طراحی حملات دارد. ما در تمرینات سه روز گذشته تمام برنامه‌های احتمالی آنها را آنالیز کرده‌ایم و حالا وقت اجرایی کردن تاکتیک‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha