۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85608678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری یادواره شهدای کارمند ملارد با گلباران قبور مطهر شهیدان

ملارد - ایرنا - یادواره ۱۲ شهید کارمند شهرستان ملارد و گلباران مزار مطهر شهدا بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار گردید.

به گزارش ایرنا امین اسدی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند این شهرستان در سخنانی با اشاره به اینکه زمانی ما در دوران دفاع مقدس سیم خادار وارد کردیم اما امروز به برکت مجاهدت جوانان حزب اللهی و غیور، به کشور ابر قدرتمندی تبدیل شده ایم.

فرماندار شهرستان ملارد گفت : امروز کشور عزیزمان ایران به قدرتی در جهان تبدیل شده که بیشترین‌ اثرگذاری را در منطقه دارد.
وی تصریح کرد : بزرگترین افتخار ما این است که بعد از گذشت هشت سال جنگ ناجوانمردانه و با حمایتی که کشورهای ابر قدرت جهان از رژیم بعث عراق داشتند، یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

فرماندار ملارد افزود:کسی که ایمان به خدا دارد مطمئن است که اراده و اتکال بر تجهیزات پیروز خواهد شد و ولی امر مسلمین جهان بر این امر مهم در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کردند.

اسدی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اذعان داشت : هنوز بعد از گذشت سالها از جنگ تحمیلی، هزاران پدر و مادر منتظر خبری از فرزندان خود هستند.

نماینده دولت گفت : حمایت از مظلوم نص صریح قرآن است و ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و همه آزادیخواهان جهان در این باره تردیدی ندارد.

وی ادامه داد : رزمندگان در جبهه ها پیرو مولا علی علیه السلام بودند و اخلاق را از مولایشان آموختند،وقتی رزمندگان ما دشمن را اسیر می کردند در حالی که خود تشنه بودند قمقمه آب خود را در اختیار دشمن قرار می‌دادند. ما انسانی جنگیدیم و تمام اصول را مراعات کردیم.

گفتنی است امروز با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستانی ، یادواره ۱۲ شهید کارمند شهرستان ملارد بعلاوه گلباران مزار مطهر شهدا بعنوان یکی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha