انجام عمل‌های جراحی بسیار پیشرفته در بیمارستان امیراعلم/ پذیرش روزانه ۱۰۰۰ بیمار  اورژانسی

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه عمل‌های جراحی بسیار پیشرفته‌ای توسط متخصصان و فوق تخصصان پزشکی در بیمارستان امیراعلم انجام می‌شود، از مراجعه روزانه بین ۷۰۰ تا هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی روز پنجشنبه - ۵ مهر - در حاشیه افتتاح مرکز تصویربرداری و نوسازی اورژانس بیمارستان امیراعلم در جمع خبرنگاران، این بیمارستان را یکی از بیمارستان های مرجع و مهم در حوزه گوش و حلق و بینی عنوان و تصریح کرد: بیماران ارجاعی از کل کشور در حوزه گوش و حلق و بینی در بیمارستان امیراعلم درمان می‌شوند.

وی افزود: عمل های جراحی بسیار پیشرفته ای توسط متخصصان و فوق تخصصان پزشکی ما در بیمارستان امیراعلم انجام می شود از این رو روزانه بین ۷۰۰ تا هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

ظفرقندی تصریح کرد: با نوسازی و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان توسط خیرین گرانقدر کشورمان، ارائه خدمات در این بیمارستان، شکل جدیدی به خود گرفته و هم خدمات و پذیرش ها تسریع یافته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد پوشش بیمه های پایه در بیمارستان های دولتی و خصوصی نیز گفت: بیمارستان های دولتی با همه بیمه های مختلف قرار داد دارند اما بیمارستان های خصوصی هزینه های مازادی دارند که با بیمه های تکمیلی جبران می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha