۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85608797
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳.۴ تن مواد مخدر در گیلان کشف شد

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبر: 85608797
بیش از ۳.۴ تن مواد مخدر در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: در نیمه نخست امسال بیش از سه تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علی احمدپور عصرپنجشنبه اظهار کرد: با توجه به کشفیات مواد مخدر در سالجاری این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هفت درصدی داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۱۰ هزار و ۷۴۳ معتاد، سه هزار و ۴۹۴ توزیع کننده خرد، ۵۳۹ قاچاقچی و انهدام ۱۳باند قاچاق مواد مخدر در سال جاری عنوان کرد: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱ درصدی دارد.

سرهنگ احمدپور با اشاره به اجرای ۱۱ مرحله طرح آرامش در شهر رشت طی ۲ سال اخیر توسط پلیس با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گفت: در راستای اجرای این طرح ها ۶۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و چهار هزار و ۸۳۲ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای یازدهمین مرحله از طرح آرامش در شهر همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه سالجاری گفت: در مجموع ۲۹۲ کیلو و ۹۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۸۹ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی همچنین از اجرای بیش از ۶۰ مرحله برنامه کنترل آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر و آموزش همگانی ارائه شده به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: پلیس مثل همیشه در ماموریت خود با جدیت وارد عمل می شود و از توان مادی و معنوی خود در این راه استفاده خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha