کیش از بزرگترین رویداد پرورش اندام تاریخ کشور به طور شایسته میزبانی کرد

کیش- ایرنا- رئیس هیات بدنسازی مناطق آزاد کشور گفت: کیش در مسابقات جهانی فیتنیس ۲۰۲۴ از بزرگترین رویداد بین المللی تاریخ پرورش اندام کشور به طور شایسته میزبانی کرد.

رضا اردیخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرکت حدود یک هزار ورزشکار در این تورنمنت بین المللی، اظهار کرد: بیش از نیمی از این ورزشکاران خارجی بودند به همین دلیل این تورنمنت بزرگترین رویداد پرورش اندام تاریخ کشور لقب گرفت.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد جهانی برای ورزشکاران پرورش اندام، بیان کرد: فدراسیون جهانی پرورش اندام از میزبانی شایسته جزیره کیش شگفت زده بود.

اردیخانی با قدردانی از تلاش‌های رییس فدراسیون پرورش اندام ایران در اعطاء این میزبانی به ایران، افزود: با وجود پیشنهادهای وسوسه‌انگیز کشورهایی مانند عربستان و امارات، اعتماد رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام به نصیرزاده سبب شد تا ایران میزبانی را از چنگ رقبای خود خارج کند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای جزیره کیش برای میزبانی از رویدادهای ورزشی جهانی، گفت: رویدادهایی، اظهار داشت: ما باور داریم که کیش می‌تواند میزبان تمام ۲۰۰ کشور عضو IFBB باشد.

رئیس هیات بدنسازی مناطق آزاد کشور همچنین از حضور پررنگ کشورهای روسیه، عربستان و آمریکا در این مسابقات خبر داد، ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران ایرانی بتوانند در رقابت سخت با رقبای خارجی خود، به مقام نخست این تورنمنت دست یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha