ورزشکاران پرورش اندام بیش از ۵۰ کشور در کیش حضور دارند

کیش- ایرنا- سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی پرورش اندام ۲۰۲۴ در این جزیره گفت: ورزشکارانی از بالغ بر ۵۰ کشور جهان در این تورنمنت حضور داشتند.

محمد قریشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کیش به شایستگی از این تورنمنت جهانی میزبانی کرد، افزود: تعویض سیستم نورپردازی، واکس مخصوص کف سالن و تجهیز آنها در کنار بروز رسانی سیستم‌های سرمایشی از جمله تغییرانی بود که برای خدمات رسانی بهتر و ایجاد رضایتمندی در ورزشکاران اجرا شد.

وی میزبانی کیش از این رویداد جهانی را نشات گرفته از ارتباط خود سازمان منطقه ازاد کیش با فدراسیون پرورش انجام دانست و اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای که از دی ماه سال گذشته منعقد شده، زمینه برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم کرده است.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش به ایجاد کارگروه ویژه‌ای در شرکت عمران، آب و خدمات برای میزبانی از این رویداد اشاره و اظهار کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز این رویداد جهانی در کمترین زمان ممکن مهیا شد که در نهایت ناظر مسابقات پس از بازدید از اماکن ورزشی کیش، از آمادگی کامل این جزیره برای برگزاری مسابقات ابراز رضایت کرد.

ورزشکاران پرورش اندام بیش از ۵۰ کشور در کیش حضور دارند

وی با بیان اینکه جزیره کیش به عنوان قطب جدید ورزش‌های بین المللی در منطقه مطرح شده است، ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری این جزیره از رویدادهای ملی و بین المللی متعددی از جمله مسابقات شنای آزاد بانوان و مسابقات جهانی تکواندو میزبانی خواهد کرد.

قریشی حضور بیش از یک هزار ورزشکار در این تورنمنت را فرصتی بی ظیر برای تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری کیش دانست.

وی با اشاره به علاقه مندی کشورهای دیگر برای حضور در تورنمنت‌های ورزشی جزیره کیش، گفت: توجه به موفقیت‌های اخیر، ما برنامه‌ ریزی بلندمدتی برای توسعه ورزش در این جزیره داریم؛ به صورت مستمر میزبان رویدادهای ورزشی بین‌المللی خواهیم بود تا علاوه بر ارتقای سطح ورزش در کشور، یاری‌گر توسعه گردشگری ورزشی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha