نماینده مجلس: رئیس جمهور در سازمان ملل سیاست صلح‌طلبی ایران را فریاد زد

نوشهر - ایرنا - نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : رییس جمهوری دولت چهاردهم در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به خوبی توانست مواضع جمهوری اسلامی ایران بیان و دفاع کند و سیاست صلح طلبی ملت ایران را فریاد زد.

کامران فولادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :دکتر پزشکیان در این سخنرانی جهانی با اعلام نظر مواضع جمهوری اسلامی گفته که ایران اسلامی به دنبال صلح و ثبات و امنیت در سراسر جهان است و به دنبال جنگ و خونریزی نیست.

وی اظهارداشت : وی در این سخنرانی همچنین مواضع جمهوری اسلامی ایران را در خصوص جنایات رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل بیان کردند که امید داریم آنچه که وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند این رژیم از صفحه روزگار محو بشود.

به گفته نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی دکتر پزشکیان در این سخنرانی به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را در خصوص محور مقاومت بیان کرد.

فولادی خاطرنشان کرد : دکتر پزشکیان همچنین به شهید رییسی شهید خدمت در این سخنرانی اشاره کرد که بسیار محور مهمی بوده است.

وی گفت : عمده محور سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مد نظر ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی صلح و عدالت و نابرابری در دنیا و دوگانگی رفتارها در نظام سلطه و استکبار جهانی و مبارزه با تروریسیم در جهان دیگر موارد موکد سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل برشمرد که بر آن تاکید داشت.

به گزارش ایرنا، هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از بعدازظهر سه‌شنبه (۳ مهر) به صورت رسمی در نیویورک آغاز به‌کار کرد و با حضور سران کشورهای جهان در حال برگزاری است.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران یکم مهر ماه به‌ منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد و روز سه‌شنبه سوم مهر در سخنرانی خود دیدگاه‌های ملت ایران را تبیین کرد.

این سفر اواخر شهریور یا اوایل مهر هر سال انجام می‌شود و سران کشورهای مختلف در آن به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای بهبود اوضاع جهان می‌پردازند. روسای جمهور کشورمان نیز در ادوار مختلف راهبردها و مسائل مورد نظر نظام جمهوری اسلامی ایران را بیان کرده‌اند.

سخنرانی در اجلاس جانبیِ مجمع عمومی به‌نام «سران برای آینده»، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، گفت‌وگو با رهبران ادیان الهی، نشست با مدیران رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و دیگر دیدارهای دوجانبه با برخی سران کشورهای اروپایی، آسیایی و جهان اسلام از جمله برنامه‌های احتمالی رئیس‌جمهور کشورمان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha