سرمربی تیم ملی ترکیه: رشد ایران در میزبانی از مسابقات جهانی شگفت انگیز است+ فیلم

کیش- ایرنا- سرمربی تیم ملی پرورش اندام ترکیه با اشاره به میزبانی حرفه‌ای ایران از مسابقات جهانی فیتنیس ۲۰۲۴، گفت: رشد ایران در میزبانی از تورنمنت‌های جهانی همه را شگفت زده کرده است.

حسن اوزتوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دوره گذشته که ایران میزبان این مسابقات بود، فقط ۲ کشور جهان حضور داشتند ولی در این دوره کیش میزبان بیش از ۶۰ کشور بود.

وی با بیان اینکه ایرانیان در رشته پرورش اندام جزو بهترین‌های جهان هستند، اظهار کرد: از اینکه در کنار ورزشکاران حرفه‌ای از ایران رقابت می‌کنیم، خوشحالیم؛ رویدادهای ورزشی می‌توانند ایران را به بهترین شکل ممکن در جهان معرفی کند.

وی با اشاره به حضور ۲۸ ورزشکار از ترکیه در این تورنمنت جهانی، بیان کرد: ما با بهترین ورزشکاران خود در این مسابقات حاضر شدیم و امید است رقبای خوبی برای ایرانیان باشیم.

سرمربی تیم ملی پرورش اندام ترکیه با بیان اینکه این نخستین سفر وی به جزیره کیش است، تصریح کرد: زیبایی‌های کیش بسیار شبیه به دبی است و شاید حتی زیباتر از آن؛ ما از حضور در این جزیره خوشحالیم و امید است به زودی بار دیگر به کیش زیبا سفر کنیم.

وی در رابطه با سم‌پاشی برخی رسانه‌ها برای ناامن جلوه دادن ایران، گفت: ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است؛ حتی گوشی موبایل گران قیمت یکی از ورزشکاران ما که گم شده بود توسط مردم این جزیره پیدا و تحویل شد؛ این یک اتفاق بی نظیر است.

اوزتوی اضافه کرد: ما همیشه خاطره‌های خوبی از کیش و ایران نقل خواهیم کرد و به همه توصیه می‌کنیم که به ایران سفر کنند.

سرمربی تیم ملی پرورش اندام ترکیه با قدردانی از میزبانی خوب ایرانیان در این دوره از مسابقات جهانی، بیان کرد: امید است ایران به جایگاه شایسته خود دست یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha