۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85608897
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت هتل‌های کیش ۲ برابر می‌شود

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶
کد خبر: 85608897
ظرفیت هتل‌های کیش ۲ برابر می‌شود

کیش - ایرنا - دبیرکل جامعه هتل داران کیش از تحولات چشمگیر در صنعت گردشگری این جزیره خبر داد و گفت: میزان ظرفیت هتل‌های جزیره با طرح های در دست احداث ۲ برابر می‌شود که همین امر نقش بسزایی در تبدیل آن به قطب گردشگری منطقه ایفا می‌کند.

مهرداد تاوتلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اشاره به اینکه کیش دارای ۵۲ هتل فعال با بیش از هفت هزار ۵۰۰ اتاق است اظهار کرد: اکثر این هتل‌ها پنج یا چهار ستاره هستند که یک ظرفیت مهم گردشگری در منطقه به شمار می‌رود.

وی به میزبانی کیش از مسابقات جهانی پرورش اندام نیز اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۹ درصد ظرفیت هتلی جزیره کیش برای میزبانی از این رقابت ها تکمیل شده و این یک آمار بسیار خوب در این فصل از سال است.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰ هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است، اظهار کرد: در این مسیر نیازمند حمایت‌های دولتی هستیم تا تسهیلات بانکی مناسبی به فعالان این بخش اختصاص یابد.

تاوتلی همچنین به ضرورت وجود نیروی متخصص فعال در صنعت هتلینگ کیش اشاره و بیان کرد: دانشگاه‌های این جزیره نیز تا مقطع کارشناسی رشته‌های این حوزه را به علاقه مندان ارائه کرده اند.

وی با اشاره به نقش رسانه در توسعه صنعت هتلینگ، ادامه داد: باید از فضای مجازی برای تبلیغات در این حوزه و معرفی صنعت هتلینگ جزیره کیش بهره برد.

دبیرکل جامعه هتل‌داران جزیره کیش از خبرگزاری ایرنا بابت پوشش مناسب و حرفه‌ای مسابقات جهانی پرورش اندام در جزیره و امید آفرینی در جامعه نیز قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha