سرمربی آلومینیوم: در بازی با خیبر خرم‌آباد به بازیکنانم امید دارم

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای بازی با خیبر خرم‌آباد انجام شده است و به بازیکنانم امید دارم.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم‌آباد در اراک، افزود: هفته سختی پیش‌رو داشتیم و با توجه به اینکه نسبت به سال گذشته امتیازات خوبی کسب نکرده ایم، سعی شد تمرینات سخت و خوبی انجام شود.

وی بیان کرد: بازیکنان آلومینیوم با دل و جان کار می‌کنند و برای بازی فردا (جمعه) توجیه هستند و به طور قطع این بازی خوب و قدرتمندانه خواهد بود و دل هواداران را شاد می‌کند.

حسینی اظهار کرد: انتظار می رود طرفداران آلومینیوم، تیم شهر اراک را مانند حضور در بازی شب گذشته دربی حمایت کنند.

وی گفت: با اعتقاد و ایمانی که به بازیکنان دارم، مطمئنم می‌توانیم از پیچ سخت عبور کنیم که در این مسیر تنها نیاز به حمایت داریم.

وی اضافه کرد: انتقاد راحت است اما باید از این جوانان حمایت کرد زیرا بازیکنان خوب و با کفایتی هستند و بازی‌های خوبی داشته‌ اما آنقدر که فوتبال خوب بازی کرده‌اند نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند.

حسینی با بیان اینکه نتیجه نشان دهنده کیفیت نیست تصریح کرد: فعلا آنچه از نظر جدولی و امتیازی خواستیم محقق نشده است اما با یک حمایت خوب می‌توانیم به جایگاه خود برگردیم.

تیم آلومینیوم اراک عصر فردا ( جمعه) ساعت ۱۸:۳۰ در رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) به مصاف تیم خیبر خرم‌آباد می‌رود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با پنج بازی و سه امتیاز در جایگاه ۱۵ جدول لیگ برتر کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha