امام جمعه گرگان: مهمترین خدمت اعضای شورای شهر به مردم ترمیم اعتماد عمومی است

گرگان - ایرنا - امام جمعه گرگان با ابراز تاسف از مشکلات به وجود آمده در شورای این شهر گفت: در این شرایط مهمترین خدمت اعضای شورا به مردم و نظام ترمیم و بازسازی اعتماد عمومی به نحو شایسته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر پنجشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: انتظار می رود اعضای شورای شهر و شهردار منافع خودشان را نبینند و منافع و مصالح مردم و شهر را لحاظ کنند و در این راستا قدم بردارند.

وی همچنین بیان کرد: نظم، نظافت و زیبایی مبنای دینی دارد و از نشانه‌های شهر اسلامی است که باید اولویت و مد نظر شهردار و شورای اسلامی باشد.

وی شهید حاج‌قاسم سلیمانی را بهترین الگو برای همه مسوولین برشمرد و گفت: حاج‌قاسم به معنای واقعی مرد بزرگ و مرد میدان بود، کل منطقه را احاطه و تمامی مستکبرین عالم را به نحوی زیر نظر داشت.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: ما مدیون شهدا هستیم چراکه این عزیزان برای حفظ اسلام، ارزش‌های الهی و کشورمان جانفشانی کردند و اگر الگو و سرمشق ما باشند به قله‌های پیشرفت خواهیم رسید.

وی به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم له روز گذشته در تبیین دفاع مقدس، چرایی جنگ و انگیزه حمله به مرزهای ایران انقلابی سنگ تمام گذاشتند و زنده نگه داشتن انقلاب و اسلام را مدیون دفاع مقدس دانستند.

وی یادآور شد: مردم همواره نیاز به پیشوا دارند بر همین اساس جامعه اسلامی باید پیامبر اکرم (ص) و سیره نیکوی ایشان را به درستی بشناسند، خود را به سلوک نبی مکرم اسلام نزدیک کنند و به اندازه توان در صدد پیروی از ایشان باشیم.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: اگر پیرو پیامبر اسلام نباشیم، فردای قیامت هم نباید توقع از ایشان داشته باشیم که پناه و شفیع ما قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) همواره به راستی و درستی معروف بوده و هیچ خصلتی در نزد ایشان منفورتر از دروغ نبوده است همچنین از صفات بارز پیامبر (ص) حفظ کرامت مردم بود تا حدی که حتی کرامت انسانی مخالفان خود را نیز حفظ کرد.

لازم به ذکر است ۲ عضو شورای اسلامی و شهردار گرگان به همراه تعدادی از کارکنان این نهاد، در سه سال اخیر به علت تخلف‌های مختلف از سوی مراجع ذیصلاح دستگیر و احکام اکثر آنان از جمله شهردار و یک عضو شورای اسلامی شهر صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha