۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۳
کد خبر: 85609008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی نساجی: وزش باد مانع یک بازی تاکتیکی و خوب شد

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: وزش شدید باد اجازه نداد هر ۲ تیم بازی خوبی ارایه دهند و جلوی حملات تیم را گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساکت الهامی پنج شنبه شب در نشست بعد از بازی با تیم فوتبال شمس آذر قزوین عنوان کرد: وزش شدید باد و شرایط جوی سبب شد تا هر ۲ تیم نتوانند بازی تاکتیکی خوبی انجام دهند و با این اوصاف در مورد مسایل فنی بازی نمی توان زیاد حرف زد.

وی با بیان اینکه در نیمه اول وزش باد ۳۰ درصد به نفع ما بود اما در نیمه دوم ۸۰ درصد به ضرر تیم ما تمام شد، تصریح کرد: تیم شمس آذر به شرایط جوی آشنایی داشت و بازی خود را منطبق با شرایط و استادیوم تنظیم کرده بود، در حالی که بازی در این شرایط برای ما کمی دشوار شد.

الهامی ادامه داد: به طور طبیعی هنگامی که وزش باد امکان انجام یک بازی خوب را از ما گرفت، عقب نشینی کردیم.

سرمربی نساجی بیان کرد: ورزشگاه سردار آزادگان جزو استادیوم های خوب و مجهز لیگ برتر بوده و از چمن با کیفیتی برخوردار است و باید به هیات فوتبال قزوین تبریگ گفت که چنین امکانات خوبی را برای تیم نوپای شمس آذر فراهم کرده است.

به گفته الهامی، تیم شمس آذر در این بازی مالکیت توپ بیشتری داشت و ما نیز می توانستیم در پنج دقیقه آخر برنده بازی باشیم اما تساوی برای هر ۲ تیم عادلانه بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم شمس آذر فوتبال خوبی بازی کرد و موقعیت های ایستگاهی زیادی به دست آورد اما تیم ما نیز موقعیت داشت و می توانست پیروز بازی باشد.

گفتنی است، بازی ۲ تیم شمس آذر قزوین و نساجی مازندران در ورزشگاه سردار آزادگان با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha