توجه ویژه تامین اجتماعی به موضوعات درمانی مهرگان و آبیک ضروری است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: برخی از مناطق کارگرنشین قزوین مانند مهرگان و آبیک خلاهایی در حوزه درمان دارند که نیازمند توجه بیشتر سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی شامگاه پنجشنبه در دیدار با میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی ضمن تقدیر از خدمات گسترده بیمه‌ای و درمانی در این استان، اظهار داشت: قزوین به دلیل صنعتی بودن و بزرگ بودن جامعه کارگری ارتباط زیادی با تامین‌اجتماعی دارد و ضریب نفوذ این سازمان تامین‌اجتماعی در استان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه کیفیت خوب خدمت‌رسانی در سازمان تامین‌اجتماعی در زندگی تعداد زیادی از مردم موثر خواهد بود، افزود: مردم تا حدود زیادی از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان های تامین‌اجتماعی رضایت دارند و نوع، کیفیت خدمت‌رسانی و رعایت شئون مورد پسند مردم است.

وی ادامه داد: البته در برخی مصادیق مشکلاتی وجود دارد ولی در مجموع میزان رضایت‌مندی مردم از این سازمان بالا است.

اعلایی گفت: انتظارات از تامین اجتماعی به دلیل بالا بودن تعداد بیمه شدگان در قزوین زیاد است که در حوزه خدمات بیمه‌ای، تعامل منطقی بین این سازمان و بنگاه‌های اقتصادی استان وجود دارد هرچند مصادیقی از نقصان هم مشاهده می شود که امیدواریم برطرف شود.

وی تصریح کرد: حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان تامین‌اجتماعی استان قزوین باید مورد توجه جدی‌تر قرار بگیرند چراکه به نظر می‌رسد بنگاه‌های اقتصادی این سازمان قابلیت بهره‌وری بیشتری دارند و می‌توانند درآمدزایی بیشتری داشته باشند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: قزوین ظرفیت‌های سرمایه گذاری جدیدی دارد و سازمان تامین‌اجتماعی می‌تواند در حوزه خدمات و به تعبیری تولیدهای سفید سرمایه‌گذاری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha