۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85609020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دقیقی: شمس آذر با خلا بازیکن مواجه است

۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85609020
دقیقی: شمس آذر با خلا بازیکن مواجه است

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: این تیم بازیکنان جوان و کم تجربه در اختیار دارد و با خلا بازیکن مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم نساجی مازندران اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان تیم شمس آذر حتی سابقه بازی در لیگ برتر را نداشته و در لیگ های دسته ۲ و یک فوتبال بازی کرده اند، بنابراین آمادگی کامل آنها نیاز به زمان دارد.

وی اضافه کرد: در بازی با نساجی حتی با اخراج بازیکن تیم ما در نیمه اول ۱۰ نفره توانستدر زمین برتر باشد و همین فشارهای پشت سر هم سبب شد تا تیم نساجی نیز اخراجی بدهد و هر دو تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

دقیقی با بیان اینکه بازی کاملا یک طرفه را شاهد بودیم و توانستیم انواع فشارها را به حریف وارد کنیم، تصریح کرد: در تمام دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم و چهار برابر حریف مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشتیم.

این سرمربی فوتبال ادامه داد: بازیکنان شمس آذر امشب شجاعانه و جسورانه بازی کردند، به ویژه فخریان که توانست بازی خوبی را به نمایش گذاشته و موقعیت های گلزنی زیادی را به وجود آورد و از علی وزیرپناه نیز بازی با کیفیت و خوبی را مشاهده کردیم.

دقیقی خاطرنشان کرد: در این بازی توانستیم موقعیت ها بسیاری به وجود آورده و شرایط خوبی را مهیا کنیم که متاسفانه به گل منجر نشد.

سرمربی شمس آذر یادآور شد: شرایط بازی و موقعیت هایی که تیم شمس آذر به دست آورد، حداقل باید با ۲ گل و پیروزی از زمین خارج می شد، البته تیم نساجی سعی کرد با تعویض های متعدد یک مقدار فشار بازی را کم کند.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر به حمایت هواداران به صورت ویژه نیاز دارد و نباید ورزشگاه قزوین در روزهای بازی خالی از تماشاگر باشد.

بازی ۲ تیم شمس آذر قزوین و نساجی مازندران در ورزشگاه سردار آزادگان صفر - صفر به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha