مشاور فرمانده سپاه پاسداران: اسراییل توان حمله زمینی به حزب الله را ندارد

دزفول - ایرنا - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اسراییل به هیچ وجه توان نبرد زمینی با حزب الله را ندارد افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در صورت ورود زمینی به لبنان با شکستی سنگین مواجه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب پنجشنبه شب در همایش جهاد تبیین در حسینیه ثارالله دزفول، افزود: حزب الله با شلیک موشک بالستیک به تل آویو زنگ خطر جدی در اسراییل به صدا در آورد و این احساس خطر موجب شد تا آمریکا برای آتش بس به سرعت وارد میدان شود.

افول آمریکا از سال ۲۰۰۰ میلادی آغاز شد

وی با اشاره به آغاز شکل گیری نظم نوین جهانی گفت: تضعیف نظم موجود، و شکستن هژمونی فرآیندی است که فروپاشی یک نظم جهانی طی می‌کند.

وی اظهار داشت: هژمونی شوروی که زمانی یکی از ۲ قطب قدرت جهانی بود پس از حدود هفت دهه از تاسیس و پیدایش به فروپاشی ختم و به اوج گیری هژمونی آمریکا در دنیا منجر شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: افول آمریکا نیز از سال ۲۰۰۰ میلادی آغاز شده است و بر اساس پیش بینی‌های موجود در اسناد امنیت ملی آمریکا این روند تا سال ۲۰۳۰ منجر به فروپاشی هژمونی آن در جهان می‌شود.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران: اسراییل توان حمله زمینی به حزب الله را ندارد

اسراییل نگران نحسی ۸۰ سالگی خود است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اسراییل سال ۲۰۰۰ میلادی در نقطه اوج توانمندی خود قرار داشت و از آن سال به بعد افول این رژیم آغاز شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: هر ۲ جناح حاکم بر اسراییل قائل به این هستند که نحسی ۸۰ سالگی گریبان آنها را می‌گیرد و فروپاشی خود را نزدیک می‌دانند.

وی با اشاره به اذعان اسراییل به داشتن سه تهدید کلیدی افزود: سند امنیت ملی اسراییل سه تهدید را برای این رژیم ترسیم کرده است که ایران در صدر این تهدیدات قرار دارد و پس از آن، تهدیدات ‌پیرامون از جمله حزب الله، ‌جهاد اسلامی، حماس، انصارالله و جبهه مقاومت و تهدیدات درونی شامل نافرمانی مدنی در داخل هستند.

هژمونی اسراییل در طوفان الاقصی شکسته شد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هژمونی اسراییل در عملیات طوفان الاقصی شکسته شد گفت: ابتکار عمل تا پیش از طوفان الاقصی همواره به دست اسراییل بود و این رژیم همیشه در موضع حمله و گروه‌های مقاومت در موضع دفاع بودند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: گروه‌های مقاومت فلسطین با آگاهی از نقشه دشمن و جا گذاشتن چهار سرویس اطلاعاتی اسراییل در اقدامی پیش دستانه با اجرای عملیات طوفان الاقصی، هیمنه آمریکا و اسراییل را در هم شکست.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران: اسراییل توان حمله زمینی به حزب الله را ندارد

اسراییل نمایشگاه بزرگی از جنایت و توحش لیبرال دموکراسی را در غزه ایجاد کرد

وی افزود: آمریکا و اسراییل برای جبران این شکست در طوفان الاقصی، نمایشگاه بزرگی از جنایت و توحش لیبرال دموکراسی را در غزه درست کردند که این وحشی گری حیثیت و آبرویی برای آنها باقی نگذاشته است.

وی تاکید کرد: موشک باران و بمباران پر حجم غزه و لبنان و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان به دلیل شکست اسراییل در مواجهه با نیروهای رزمنده مقاومت است.

تنها یک سوم پیجرهای آلوده وارد لبنان شده بود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسراییل با وجود بمباران‌های شدید،‌ در حال رو کردن طراحی‌های ویژه ای است که برای روز مبادا آنها را تدوین کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به عجله اسراییل برای اجرای انفجار پیجرها گفت: تنها یک سهم از محموله سفارش داده شده حزب الله وارد شده بود و اگر اسراییل صبر می‌کرد تا کل خرید لبنان از کشور ثالت را آلوده کند، می‌توانست خسارت‌های سنگینی وارد نماید ولی رژیم در چنان شرایط دشواری قرار دارد که این اقدام ویژه را به سرعت و با عجله عملیاتی کرد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران: اسراییل توان حمله زمینی به حزب الله را ندارد

ایران به بازیگری فعال در ترسیم نظم نوین جهانی تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه افول اسراییل و آمریکا آغاز و در ماه‌های اخیر سرعت گرفته است بیان کرد: آمریکا با اعزام ناوهای هواپیمابر و تشکیل ائتلاف دریایی برای مهار انصارالله یمن تمام توان خود را به مبدان آورد ولی نتوانسته است جلوی انصارالله را بگیرد.

وی با بیان اینکه اسراییل و آمریکا هر لحظه منتظر آغاز عملیات وعده صادق ۲ هستند گفت: آمریکا و متحدان آن به ناتوانی خود در حفظ یکپارچگی سامانه‌های پدافندی برای دفع حملاتی جبهه مقاومت در دراز مدت اذعان دارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه به طور قطع پیروزی از آن جبهه حق است اظهار داشت: جنگ تهدید است و کسی از آن استقبال نمی‌کند ولی تجربه جنگ هشت ساله به ما آموخت که باید توان نظامی خود را به قدری افزایش دهیم که کسی جرات دست درازی به ایران را نداشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: ایران و جبهه مقاومت به بازیگرانی فعال تبدیل شده اند و امروز ایران به رغم کارشکنی و توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های مادی دنیا،‌ به بازیگری جهانی در ترسیم نظم نوین جهانی مبدل شده است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران: اسراییل توان حمله زمینی به حزب الله را ندارد

توافق ابراهیم به تاریخ پیوست

وی افزود: آمریکا با توافق ابراهیم به دنبال عادی سازی روابط میان اسراییل و کشورهای عربی و ایجاد جبهه واحد علیه ایران بود که با عملیات طوفان الاقصی این توافق به تاریخ پیوست.

وی ادامه داد: توافق ابراهیم به بایگانی فرستاده شده است چرا که افکار عمومی منطقه به سران کشورهای عربی این اجازه را نمی‌دهد تا دوباره با رژیم جنایتکار اسراییل ارتباط برقرار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به پیغام‌های متعدد کشورهای مختلف به ایران و حزب الله برای پاسخ ندادن به اسراییل گفت: حزب الله با رد تمام واسطه‌ها، در عملیات اربعین با وجود اطلاع دشمن از زمان حمله ضربات سنگینی به اسراییل وارد کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۳۵ دقیقه قبل از عملیات اربعین سنگین ترین عملیات را علیه مواضع احتمالی حزب الله اجرا کردند ولی با عملیات فریب حزب الله،‌ با آغاز عملیات در ساعت مقرر تمام سامانه‌های پدافندی غافلگیر شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، شکست اسراییل در عملیات اربعین را دلیل اجرای عملیات انفجار پیجرها توسط اسراییل دانست و افزود: عبور اسراییل از خطوط قرمز موجب می‌شود هزینه آنها در این نبرد نیز افزایش یابد.

دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی‌های کاذب داخل کشور است

وی بیان کرد: دوگانگی و گسست درون آمریکا در حال افزایش است و این دوگانگی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به اوج خواهد رسید.

وی گفت: آمریکا به دنبال ایجاد دوگانگی میان ایران و کشورهای همسایه از جمله افغانستان، روسیه و آذربایجان است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی‌های کاذب داخل کشور است اظهار داشت: اوج دوگانگی ایران نه با کشورهای همسایه بلکه با اسراییل و آمریکا است و هر گونه دوگانگی غیر از این، بازی در زمین دشمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر لزوم هوشیاری نسبت به حفظ ارزش‌های انقلاب بیان کرد: هر گونه دعوای داخلی مطلوب آمریکا و مقابله با این توطئه حفظ یکپارچگی داخلی است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران: اسراییل توان حمله زمینی به حزب الله را ندارد

دیدار با آمریکا بدون داشتن قدرت داخلی به نتیجه ای نخواهد رسید

وی همچنین با بیان اینکه دیدار با آمریکا بدون داشتن قدرت داخلی به نتیجه ای نخواهد رسید افزود: اگر قوی نباشیم در معادله قدرت‌های دنیا ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب افزود: سررسیدهای برجام فرا رسیده است و اگر کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل کنند، ‌ما نیز به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایران از شرایطی که امکان واردات سیم خاردار هم نداشت، امروز به قدرتی رسیده است که کشورهای قدرتمند خواستار تحریم فروش تجهیزات نظامی آن به سایر کشورها هستند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در مهرماه سال گذشته آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

همچنین رژیم صهیونیستی اواخر شهریورماه امسال در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha