۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85609147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت اصفهان: حامیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی، شریک جرم هستند

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: مستکبران جهان که از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کنند شریک جرم هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان ادامه داد: طغیانگران و مستکبران همواره از پیروان شیطان به‌شمار می‌روند زیرا برای بقای خود به هر خباثت و جنایتی دست می‌زنند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دنیاپرستی، زراندوزی، فرار از جهاد، منع زکات، ترک نماز، خوردن مال یتیم، رباخواری، کفران نعمت‌های الهی، کم‌فروشی، عیب‌جویی و غیبت، اسراف و تبذیر، جرم و گناه، تعدی از حدود الهی و ریختن خون بی‌گناهان جزو کارهایی است که خداوند درباره آن وعده جهنم داده است.

حجت‌الاسلام میردامادی خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که دیگران را از انجام اعمال خیر، منع و همچنین اشخاصی که آیات الهی، قرآن و دین را مسخره می‌کنند و حتی قرآن را آتش می‌زنند نیز جهنم در انتظارشان است.

وی اظهار داشت: سعادت دنیا و آخرت، پیروزی و راهگشایی در زندگی، مستلزم تقوا داشتن است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی جمعه‌های خشم نیز در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیست پس از نماز جمعه امروز و همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین با راهپیمایی از محل مصلای بزرگ اصفهان و در خیابان فرایبورگ این شهر، خشم خود را نسبت به وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی نشان دادند و جنایات اخیر استکبار را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha