لوح سپاس فرمانده کل سپاه به خانواده شهید «مجتبی امیری دوماری» در قشم اهدا شد

قشم - ایرنا - امام جمعه قشم، با حضور در منزل بسیجی شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان مرزی، لوح سپاس سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خانواده معظم این شهید والا مقام اهدا کرد.  

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا در متن این لوح سپاس آمده است: «شهدا سفیران این نظام حسینی(علیه السلام) در عالم غیبند که در نزد آفریدگارشان متنعمند و در همه حال حافظ، ناظر و هدایتگر ما بوده و هستند».

لوح سپاس فرمانده کل سپاه به خانواده شهید «مجتبی امیری دوماری» در قشم اهدا شد

وی در این لوح سپاس تصریح کرده است: «جنایت این مزدوران قسی القلب ادامه توطئه دولت های دست نشانده آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد نا امنی و اغتشاش در کشور عزیزمان قرار داده اند ولی به کوری چشم آنان، ملت ایران، راه شرافتمندانه و افتخار آمیز خود را ادامه خواهد داد و ان شاء الله مانند گذشته بر همه فتنه ها و دشمنی ها فائق خواهد آمد».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این لوح سپاس آورده است: «بی شک خون مطهر و به ناحق ریخته شهدای حافظ امنیت و تمامی شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت به زودی گریبان تمامی مستکبران و ظالمان را خواهد گرفت».

سرلشکر سلامی در این لوح می افزاید: «امید است، با توکل بر خدا و عنایت خاصه حضرت امام زمان(عج) و تحت زعامت و راهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمان های انقلاب و امام راحل عظیم شان(ره) موفق و پیروز باشید».

لوح سپاس فرمانده کل سپاه به خانواده شهید «مجتبی امیری دوماری» در قشم اهدا شد

در دیدار با مادر، همسر و فرزند این شهید والامقام مدافع امنیت شهرستان مرزی قشم امام جمعه، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای ستاد نماز جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضور داشتند.

بسیجی دلاور شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود و شنبه شب نهم مهر ۱۴۰۱ پس از ۱۰ روز بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به علت شدت جراحت وارده به فیض شهادت نائل شد.

این شهید مدافع امنیت از بسیجیان عضو بسیج هنرمندان این شهرستان و متولد سال ۱۳۶۷ و دارای یک فرزند ۶ ساله و یک دختر ۹ ماهه بود.

شهرستان قشم با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۲ شهید(۲۰ شهید دفاع مقدس، یک شهید سلامت و یک شهید مدافع امنیت) ۱۱ آزاده و ۴۷ جانباز را تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد سه نفر از آنان هشت سال تمام در اسارت نیروهای بعثی صدام بودند و یکی از آنها جزو آن ۲۳ نوجوان رزمنده و معروف اسرای جنگی عملیات بیت‌المقدس است.

این شهرستان همچنین میزبان پیکرهای پاک ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس، پنج شهید در یادمان شهدای گمنام شهر قشم، یک شهید گمنام در جزیره لارک، یک شهید گمنام در جزیره هنگام و سه شهید گمنام در شهر بندری درگهان در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس و سرزمین آب و آفتاب است.

شهید «حسن ذاکری» کوچک ترین شهید دوران دفاع مقدس و سردار شهید «غلامشاه ذاکری» از شهدای شاخص این جزیره هستند.

۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha