روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منتخب رویداد اربعین ۱۴۰۳ شد

تهران - ایرنا - روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰ طبق ارزیابی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، به عنوان یکی از مناطق منتخب رویداد اربعین ۱۴۰۳ شهرداری تهران معرفی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ با ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های مسئول در مراسم اربعین حسینی و آئین جاماندگان اربعین از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل، با توجه به گزارش و مستندات ارائه شده، ۷ روابط عمومی مناطق، سازمانها و شرکت ها به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منتخب رویداد اربعین ۱۴۰۳ شد

لازم به ذکر است، «تنوع، تکثر و کیفیت آثار موضوعی»، «فعالیت مستمر و موثر رسانه‌ای» و «بهره برداری از فرصت‌ها، بازشناسی ظرفیت های اجتماعی حماسه اربعین»، «معرفی خدمات شهرداری تهران» به زوار اربعین و «استفاده خلاقانه و برنامه ریزی شده از امکانات برای تولیدات فاخر و ماندگار از جمله شاخص های انتخاب برگزیدگان بود.

تور زیارتی قم و جمکران ویژه همکاران نواحی هفتگانه شهرداری قبله تهران برگزار شد

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منتخب رویداد اربعین ۱۴۰۳ شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه۲٠، از برگزاری اردوی زیارتی خانوادگی قم و جمکران ویژه همکاران نواحی هفتگانه شهرداری قبله تهران خبر داد.

ابراهیم باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه، اظهارداشت: با هدف ارتقای رضایتمندی پرسنل و افزایش انگیزه کاری، اردوی زیارتی قم و جمکران روز پنجشنبه ۵ مهر ماه با حضور رئیس و کارشناسان اداره رفاه و ۴۳ نفر از پرسنل خدوم شهرداری های نواحی هفت گانه به همراه خانواده برگزار شد.

در این اردو، از زائران به صرف صبحانه، میان وعده و صرف نهار پذیرایی شد و همکاران پس از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، زائرین در مسجد جمکران حضور یافتند.

️برگزاری تور گردشگری وتفریحی از باغ پرندگان در ناحیه۴

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منتخب رویداد اربعین ۱۴۰۳ شد

مهین پورشهردار ناحیه۴،از بازدید مردمی توسط تور گردشگری وتفریحی از باغ موزه پرندگان خبر داد.

مهین پور بیان نمود : اجرای تور گردشگری وتفریحی برای شهروندان اقدام شایسته ای میباشد که رضایت مردمی را به همراه خواهد داشت وامیداست اینگونه برنامه ها بطور مستمر انجام پذیرد.

مهین پور افزود:به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به برپایی اردوی تفریحی و گردشگری برنامه ریزی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha