نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

شهرکرد- ایرنا- جمعی از مردم شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه در قالب جمعه‌های خشم و انزجار با مشت‌های گره‌کرده جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و حمایت خود از مردم بی‌دفاع فلسطین و لبنان را نشان دادند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی از محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا چهار راه بوعلی سینا با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند و جنایت‌های رژیم غاصب را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه در شهرکرد با سر دادن شعار «اسرائیل اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است/ فلسطین ، فلسطین عامل اتحاد است» نسبت به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

مردم در مسیر راهپیمایی خود همچنین با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و لبنان و با سر دادن شعارهای «رژیم اشغالگر صهیونیست باید شود محو ز روی زمین» و «لبنان پیروز است اسرائیل نابود است»، نابودی ظلم و استکبار را خواستار شدند.

نمازگزاران شهرکردی همچنین با سر دادن ندای «پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم» و «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» بار دیگر با آرمانهای انقلاب و رهبری بیعت کردند.

نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش ایرنا، راهپیمایی جمعه‌های خشم همزمان با سراسر کشور در شهرکرد برگزار شد.

۱۲ ماه از جنگ در غزه می‌گذرد و اسرائیل همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha