امام جمعه گرگان: رییس جمهور در نیویورک حقایق کشور را به خوبی بیان کرد

گرگان- ایرنا- امام جمعه گرگان با اشاره به حضور رییس جمهور در مجمع سازمان ملل گفت: دکتر پزشکیان در مجمع عمومی و دیدارهایی که با روسای جمهور و مقامات کشورهای دیگر داشت، به خوبی حقایق و مواضع ایران را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار امیدواری کرد این سفر در آینده آثار و برکات مثبتی برای کشور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به سخنان روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت همین ایام ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، صدام با سرمایه منطقه‌ای و پشتیبانی شرق و غرب و شوروی سابق به کشور ما حمله کرد که در نهایت با نکبت، ذلت و خواری خود و رژیمش نابود شد.

امام جمعه گرگان گفت: باید روایت درستی از دفاع مقدس را بیان کنیم و در غیر این‌صورت دشمن به دروغ خوراک به ذهن جوانان ما می‌دهد.

وی تاکید کرد: آنان که جنگ را لمس کردند، باید وارد مدارس به خصوص دبیرستان‌ها شوند و نسل جوان را با مسائل آن دوران آشنا کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان به مسائل لبنان و انفجار پیجرها و حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی نابود کردن حماس و آزاد کردن اسرای خود است که تاکنون نتوانسته به آن برسد.

امام جمعه گرگان گفت: ارتش ۱۰۰ هزار نفری حزب‌الله لبنان، نیروی مقتدر با تجربه جنگ و نبرد در سوریه است که ارتش‌های معمولی دنیا و حتی رژیم صهیونیستی این تجربه را ندارد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: رژیم صهیونیستی به خیال خود می‌تواند با به شهادت رساندن نیروهای حزب‌الله به اهدافش برسد، اما نه تنها با شهادت افسران و فرماندهان ارشد حزب‌الله رخنه‌ای در ارتش آن ایجاد نشد، بلکه با شهادت یک نفر، رزمندگان و فرماندهان دیگری جای او را پر می‌کنند.

وی اضافه کرد: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله باعث فرار بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شده و مشکلات زیادی برای این رژیم جعلی ایجاد کرده است.

امام جمعه گرگان همچنین به حادثه هفته گذشته معدن طبس اشاره کرد و گفت: این حادثه روزانه در نقاط مختلف دنیا رخ می‌دهد، اما نگاه دشمنان برای ایجاد بهانه‌های مختلف همچون بی‌توجهی مسوولان، ضعف علمی و حتی ارتباط دادن این حادثه با توجه و رسیدگی کردن به مجروحین و مصدومین لبنانی است.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: به محض رخ دادن حادثه معدن طبس، وزرای کشور، صمت و کار جهت بررسی ابعاد حادثه به طبس رفتند و اگر قصوری از سوی فرد یا افرادی رخ داده باشد، با خاطی یا خاطیان برخورد خواهد شد.

بعد از اقامه نماز عصر امروز، راهپیمایی ضد رژیم صهیونیستی و محکوم کردن جنایات این رژیم و حمایت از مردم غزه، لبنان و فلسطین در گلستان برگزار شد.

امام جمعه گرگان: رییس جمهور در نیویورک حقایق کشور را به خوبی بیان کرد

در گرگان، نمازگزاران مسیر مصلی تا چهارراه شهدا را طی کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت و بندهای آن با شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر مورد تایید مردم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha