یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان ایلام با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد

ایلام - ایرنا - یادواره ۷۰ شهید جامعه اطلاعاتی استان ایلام باحضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، مسئولان کشوری و استان و جمعی از خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور روز جمعه در این یادواره با اشاره اینکه استان ایلام بیش از سه هزار شهید را تقذیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده است، اظهار کرد: استان ایلام قدمگاه بیش از ۶ هزار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است که خون پاک خود را برای دفاع از مرزهای اعتقادی و سرزمینی ایران اسلامی فدا کردند و امروز روح آنها بر این محفل و رفتار و اعمال همه ما نظاره گر هستند.

"سید مجید میراحمدی" با اشاره به اینکه شهدا زنده اند، افزود: شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس آیات روشنی از حقیقت و راه روشن آنان، نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ارزش های آنان و دفاع مقدس، در واقع پاسداشت راه و مسیر روشن شهداست که خون خود را در آن راه نثار نظام و انقلاب اسلامی کردند و امروز وظیفه همه ما ادامه و قدم گذاشتن در مسیر این شهدای عزیز است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع نگاه تبیینی را به دفاع مقدس مطرح کردند، ابراز کرد: در این نگاه باید به چرایی دفاع مقدس، تهاجم دشمن به نظام نوپای انقلاب اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس داشته باشیم و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان ایلام با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون شهدا و ولایتمداری مردم، ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت قرار دارد، یادآور شد: یاد و خاطره شهدا را باید گرامی بداریم و راهی که شهدا برای دفاع از آن جان خود را فدا کردند را گرامی داشته و ادامه دهیم.

میراحمدی با اشاره به نقش شهدای جامعه اطلاعاتی در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز در غزه، فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت، راه شهدای انقلاب اسلامی در راستای دفاع از مظلومان و مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، فرماندهی انتظامی استان، فرمانده هان نظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان و خانواده های معزز شهدای استان و جامعه اطلاعاتی استان ایلام برگزار شد.

در این مراسم با حضور وزیر اطلاعات از خانواده های معزز شهدای جامعه اطلاعاتی استان ایلام قدردانی شد.

جامعه اطلاعاتی استان ایلام دارای ۷۰ شهید شامل شهدای اطلاعات و عملیات وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha