عبدی: بازی سختی با هند داشتیم/ حریف پیشرفت زیادی کرده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: بازی سختی با هند داشتیم و حریف در ۲ سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، حسین عبدی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال جوانان ایران مقابل هند در گروه G مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا اظهار داشت: در ابتدا بار دیگر از لائوس بابت میزبانی تشکر می‌کنم. درباره بازی هم باید بگویم برای هر ۲ تیم سخت بود اما بازی خوبی انجام شد. به تیم هند و مربیانش بابت نمایشی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و بازی را کاملا تهاجمی شروع کردیم تا به گل برسیم. هند تیم خیلی خوبی بود و تلاش زیادی داشت. سعی کردیم با شناخت خوبی از هند وارد زمین شویم و روز گذشته این تیم را آنالیز کردیم.

سرمربی تیم جوانان اضافه کرد: هند نسبت به ۲ سال قبل پیشرفت کرده است و بازیکنان جدیدی داشت. در نیمه دوم سعی کردیم با توجه به بازی تکنیکی و سرعتی برخی بازیکنان حریف، با تغییر بازیکنان به خواسته‌های خود برسیم. خوشحالم این بازی را بردیم. به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی در آن ممکن است رخ بدهد. هند خیلی خوب فوتبال را در رده‌های پایه گسترش داده است و باز هم بابت این شیوه بازی به آنها تبریک می‌گویم.

عبدی درباره بازی با مغولستان نیز افزود: تمام تیم‌ها قابل احترام هستند و ما سخت کار می‌کنیم تا بتوانیم در این بازی هم به نتیجه دلخواه برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha