نخستین پیروزی آلومینیوم اراک با گلزنی مهاجم سابق تراکتور؛ خیبر با سرمربی جدید هم باخت

تهران- ایرنا- در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم اراک موفق شد خیبر خرم‌آباد را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد رفت که در پایان این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید تا آلومینیوم به نخستین برد خود در لیگ بیست و چهارم دست پیدا کند.

ایرالکو پیش از این بازی با ۳ امتیاز در رده پانزدهم قرار داشت و به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی بود تا موقعیت خود در جدول را بهبود ببخشد و در مقابل نیز خیبر نیز که به تازگی سرمربی خود را عوض کرده است با ۵ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

لحظات حساس بازی:

در حالی که نیمه نخست با نتیجه مساوی رو به پایان بود رحمان جعفری موفق شد در واپسین دقایق بازی در نیمه اول گل نخست بازی را به ثمر برساند تا شاگردان مجتبی حسینی با برتری راهی رختکن شوند.

تلاش‌های دو تیم در نیمه دوم بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا در پایان آلومینیوم موفق شد یک بر صفر خیبر را شکست دهد و ۶ امتیازی شود.

تیم داوری:

داور: حسن اکرمی / کمک‌ها: محمد عطایی و هادی طوسی

ترکیب اولیه دو تیم؛

آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه- احسان قهاری - عارف حاجی عیدی - امین جهان کهن - مهران موسوی - بهروز نوروزی فرد - امین کاظمیان - میلاد بدرقه - رحمان جعفری - محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی

سرمربی : مجتبی حسینی

خیبر خرم‌آباد:

تونی باتیستا - حسین ابرقویی - محسن طرهانی - کوین بولی - آنتونی آکومو - محسن سفیدچقایی - علیرضا دغاغله - مهرداد قنبری - فراز امامعلی - علیرضا نقی‌زاده و عارف رستمی

سرمربی : مارکو اورلی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha