دور رفت مرحله نخست بسکتبال نوجوانان پسر کشور پایان یافت

بندرعباس - ایرنا - دور رفت مرحله نخست لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه های کشور که با سه تیم به میزبانی استان هرمزگان در جریان بود، عصر جمعه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، دبیر هیات بسکتبال هرمزگان در حاشیه برگزاری دیدار پایانی این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور با از روز چهارشنبه چهارم مهرماه به میزبانی تیم اروند بندرعباس آغاز شد.

سعید غلامرضایی اظهار کرد: این مسابقات از گروه E رقابت‌ها با حضور تیم‌های آینده سازان یزد، یاران گناوه و اروند بندرعباس در سالن باشگاه اروند برگزار شد.

وی بیان کرد: در نخستین روز این رقابت‌ها تیم اروند بندرعباس به مصاف آینده سازان یزد رفت و با نتیجه ۱۰۴ بر ۲۵ مهمان خود را شکست داد.

دبیر هیات بسکتبال هرمزگان ادامه داد: در دومین این بازی ها نیز تیم اروند بندرعباس با حساب ۶۶ بر ۵۸ بر یاران گناوه غلبه کرد.

غلامرضایی اضافه کرد: امروز جمعه در دیدار پایانی نیز تیم خانه بسکتبال یاران گناوه با حساب ۷۳ بر ۳۳ بر تیم آینده سازان یزد غلبه کرد.

وی یادآور شد: اروند بندرعباس با ۲ برد، یاران گناوه با یک برد و آینده سازان یزد بدون برد در پایان دور رفت در رده‌های اول تا سوم گروه (E) قرار گرفتند.

در این گروه قرار بود رقابت ها با حضور چهار تیم برگزار شود، که نماینده سیستان و بلوچستان انصراف داد و بازی با شرکت سه تیم برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha