۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85609597
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ملوان مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور در یک دیدار خانگی مقابل تیم استقلال خوزستان به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان غروب جمعه در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوانان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در نیمه نخست این مسابقه, ملوانان تا حدی برتر از حریف خود ظاهر شدند و حتی فرصت گلزنی داشتند اما این فرصتها تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز که با بارش باران همراه بود, تیم ملوان با حمایت طرفدارانش همچنان بر بازی تسلط داشت و فرصتهای مناسب گلزنی به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۸۶ میلاد باقری روی پاس سجاد بازگیر, دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کرد.

این در حالی است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقیقه ۷۸ نیز, صاحب یک ضربه پنالتی شده بود که این ضربه را سجاد بازگیر بازیکن این تیم به بیرون زد.

قضاوت این مسابقه را, حسین زمانی با کمکهای رحیم حاجیلو و سیدمهران مصطفوی بر عهده داشتند که در جریان این بازی، ساویو روبرتو، سیدمحمد حسینی و اسماعیل بابایی از تیم استقلال خوزستان و رضا غندی پور از تیم ملوان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی،, سامان تورانیان، رضا جعفری، نیما انتظاری، سجاد بازگیر، ابوذر صفرزاده، امید نورافکن، سعید کریمی، میلاد باقری، رضا غندی پور و محمدرضا رضایی مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال استقلال خوزستان با ترکیب احمد گوهری, بهروز بارانی، اسماعیل بابایی، محمود مطلق زاده، سبحان پسندیده، سیدمحمد حسینی، علی هلیچی، آرام عباسی، ساویو روبرتو، تیوی بیفوما و کاینا نونس رو در روی ملوان قرار گرفت.

تا پایان هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با ۱۶ تیم پیگیری می شود, ملوان با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه دوم و تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha