لیگ برتر فوتبال کشور/ تیم چادرملو اردکان مس رفسنجان را شکست داد+ فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر تیم مس رفسنجان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه جمعه شب در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس ) با حضور با بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و همچنین ۲۰۰ تماشاگر کرمانی و ۳۰۰ نفر از بانوان در استادیوم حضور داشتند.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۳+۹۰ توسط هادی حبیبی نژاد به ثمر رسید و همچنین در ابتدای این دیدار به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ۲ پیشکسوت عرصه ایمان و جهاد و شهادت با لوح تقدیر به عمل آمد و همچنین در طول دیدار تماشاگران یزدی با موج مکزیکی و روشن کردن چراغ موبابل‌ها تیم چادرملو اردکان را تشویق کردند.

در بین ۲ نیمه مسابقه یکی از تماشاگران وارد زمین شد که با اقدام ماموران انتظامی و هیات فوتبال بعد از لحظاتی کوتاه و بدون مشکلی به خارج چمن و به سکوها هدایت شد. همچنبین در طول مسابقه در چند نوبت تماشاگران از نحوه قضاوت داور ناراضی بودند و دقت و نظارت بیشتر را خواستار شدند.

این مسابقه را وحید زمانی، محسن بابایی و عباس یعقوبی قضاوت کردند، داور چهارم نیز محمد علی صلاح و همچنین ناظر داوری سید احمد صالحی بود و همچنین زمان تلف شده در نیمه اول ۲ دقیقه و در نیمه دوم ۶ دقیقه منظور شد.

اسامی تیم فوتبال چادرملو اردکان شامل: سیروس صادقیان، علی طاهران سرخه، والاس مدیرا المدیا، علا الدین یاسین دالی، هادی حبیبی نژاد، متئوس سانتوس سوارز، الوز پرایرا ادسون ماردن ، علی خدادادی، محمد مهدی احمدی، ویکتور متئوس دوس سانتوس گونسالوز و سید محمد رضا حسینی بود.

همچنین اسامی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز شامل: بهنام برزایی، سید مجید نصیری، سباستین اسپاهیو، محمد علی نژاد، حسن جعفری، عیسی مرادی، فرشید باقری، علی شجاعی، محمدرضا مهدی زاده، امیرحسین جولانی بجندی و حامد لک بود

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha