توقف گل‌گهر مقابل هوادار قعرنشین؛ طلسم گل نزدن شاگردان رحمتی ادامه دارد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل مقابل هوادار تهران متوقف شد.

به گزارش جمعه‌شب ایرنا، دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و هوادار تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با قضاوت مهدی اجاقی برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار تقابل بهترین خط دفاعی و بدترین خط حمله لیگ برتر بود. گل گهر تا قبل از این دیدار تنها یک گل دریافت کرده بود و هوادار هنوز موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده است. این رکورد در این دیدار نیز ادامه‌دار بود و طلسم گل زدن تیم هوادار مقابل گل‌گهر نیز شکسته نشد.

تیم‌ها در جریان بازی موقعیت‌هایی داشتند که با درخشش دروازه‌بانان و همچنین بدشانسی بازیکنان به گل تبدیل نشد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه گل گهر ۸ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و هوادار تحت هدایت مهدی رحمتی با ۳ امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد.

تیم داوری: مهدی اجاقی - بهزاد پناهی - نجف پناهی - مسعود حقیقی / ناظر: حیدر شکور

ترکیب ابتدایی گل گهر:

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، عثمان اندونگ، مسعود زائرکاظمین، علی اصغر عاشوری، مجید عیدی، محمدمهدی زارع، علیرضا کاظمی، سامبو بولی، احمدرضا زنده روح

ترکیب ابتدایی هوادار:

محمدحسین اکبرمنادی، عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، داریوش شجاعیان، میلاد خدایی اصل، محمد دیندار، علی فتحی، مهدی گودرزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha