چهار هزار میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات آتش‌نشانی تهران شد

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر ارتقای سطح امکانات آتش نشانان گفت: در این دوره از مدیریت شهری(دوره ششم) بودجه چهار هزار میلیارد تومانی صرف خرید تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین آتش نشانی پایتخت شده است.

به گزارش ایرنا، قدرت الله محمدی شامگاه جمعه در مراسم جشن خانواده بزرگ آتش نشانان شهر تهران که با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و علیرضا زاکانی شهردار تهران در مجموعه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، افزود: در این دوره از مدیریت شهری به مشکلات امکانات و رفاه آتش نشانان توجه ویژه ای شده و با پیگیری شبانه روزی در مدت ۲۴ ماه آینده مشکل مسکن آتش نشانان با حمایت شهردار تهران برطرف می شود.

وی اظهار کرد: اکنون ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی با پنج هزار و ۳۰۰ آتش نشان در شهر تهران فعال است که آتش نشانان علاوه بر پوشش حوادث تهران و شهرهای اطراف در حوادث آتش سوزی، سیل و زلزله سایر استان‌های کشور نیز در صورت نیاز حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری در زمینه توجه به آتش نشانان زن نیز اقدامات خوبی انجام شده و اکنون ۱۶ آتش نشان زن در تهران مشغول خدمت رسانی هستند.

وی از رییس مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به اعمال قانون سختی کار به آتش نشانان شهر تهران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

محمدی همچنین از قالیباف خواست با توجه به اینکه بیشتر تجهیزات آتش نشانی وارداتی است قانونی در زمینه معافیت گمرکی تجهیزات آتش نشانی در مجلس مصوب شود.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم جشن خانواده بزرگ آتش نشانان شهر تهران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha