۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85609654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورایس: خط دفاع تراکتور مقابل سپاهان مانند یک اتوبوس پارک کرده بود

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خط دفاع تراکتور در مسابقه برابر ما مانند یک اتوبوس پارک کرده بود و البته لغزشی هم برابر حملات ما نداشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور افزود: بازی خوبی بود و موقعیت داشتیم اما بازیکنان ما به دلیل اخراج یک یار تراکتور فکر می کردند راحت گل بزنند اما در یک ضدحمله غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: گل خوردن با یک بازیکن بیشتر پیش از اتمام نیمه اول یک جریمه بزرگ بود و در نیمه دوم تراکتور فشرده تر بازی می کرد.

سرمربی سپاهان گفت: این مسابقه به اصطلاح روز ما نبود ولی تیم در حال رشد است و بازیکنانی مانند "انزونزی" در حال وفق پیدا کردن با تیم است و "کامارا" هنوز هماهنگی کامل پیدا نکرده است.

مورایس تصریح کرد: مشکل پیدا کردن فضا در زمین داشتیم و حتی در برخی صحنه ها دفاع وسط ما موقعیت سازی کرد، این مورد قدم به قدم اصلاح خواهد شد، محبی و کریمی و انزونزی برای پاس آخر نفرات مناسبی هستند.

وی گفت: ما برای قهرمانی می جنگیم و رو به جلو پیش می رویم.

سرمربی سپاهان درباره سوالی درباره عدم تمرکز بازیکنانش خطاب به خبرنگار اظهار کرد: بازیکنان کیفیت داشتند و همه نفرات باید وفق پیدا کنند و انتظار داشتم سووال با کیفیت تری می پرسیدید.

مورایس گفت: قصد من آماده کردن تیم برای پیروزی در مسابقات آینده است و به عقب بازنمی گردیم.

وی خاطرنشان کرد: لیگ آسیا آسان نیست زیرا همه برای این رویداد می جنگند و بازیکنان جدید در حال افزایش هماهنگی با بقیه هستند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: قول می دهم که بهتر شویم و در آینده بهتر عمل کنیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر با برد یک بر صفر تبریزی ها پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha