مداوای بانوی طرفدار ملوان در ورزشگاه  تا تشویق بی امان هواداران

رشت - ایرنا - بازی تیمهای ملوان و استقلال خوزستان حاشیه هایی داشت که افت فشار یکی از بانوان طرفدار ملوان و مداوایش در ورزشگاه و همچنین تشویق بی امان هواداران پس از پایان بازی از مهمترین این حواشی بود.

به گزارش ایرنا تیمهای ملوان و اسنقلال خوزستان در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

به دلیل گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز یاد و خاطره کارگران معدن طبس که جان باختند تیمها با بنرهایی در ابن خصوص وارد زمین شدند.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر و طرفدار ملوان خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا از نزدیک نطاره گر این دیدار باشند که جایگاه بانوان نیز مملو از تماشاگر بود.

در جریان این دیدار، یکی از بانوان طرفدار ملوان دچار افت فشار شد که بلافاصله آمبولانس حاضر در ورزشگاه به محل موردنظر رفت و این بانوی طرفدار ملوان در همان مکان توسط پزشکان مداوا شد.

در جریان این دیدار و در نیمه دوم بازیکنان استقلال خوزستان روی امید نورافکن مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه را سجاد بازگیر با بی دقتی به خارج از زمین فرستاد.

اما در ادامه این بازی میلاد باقری بازیکن ملوان با سانتر سجاد بازگیر موفق شد دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا بازگیر خوشحال ترین فرد حاضر در ورزشگاه باشد.

در دقایق پایانی این مسابقه، تعدادی از تماشاگران ملوان به استقلال خوزستان فحاشی کردند که این امر مورد اعتراض مسئولان تیم مهمان همراه شد.

پس از به صدا درآمدن سوت این بازی, هواداران ملوان بسیار خوسحال بودند و با شدت تیم خود را تشویق کردند که بازیکنان و کادرفنی ملوان نیز به ابراز احساسات طرفداران خود پاسخ دادند.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و استقلال خوزستان غروب جمعه در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha