۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85609692
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: مقابل استقلال خوزستان مستحق پیروزی بودیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان مستحق پیروزی بودیم که خوشبختانه توانستیم به این امر دست یابیم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و استقلال خوزستان در بندرانزلی اظهار کرد: البته همانطور که انتظار داشتیم بازی بسیار سختی را شاهد بودیم زیرا استقلال خوزستان تیم باکیفیتی است.

وی افزود: ما انتظار چنین بازی سختی را داشتیم و آن را به بازبکنان گوشزد کرده بودیم ولی خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم و سه امتیاز شبرین این دیدار را کسب کردیم.

وی ادامه داد : البته تا دقیقه بیستم چندان خوب کار نکردیم اما پس از آن بر بازی تسلط یافتیم و حتی می توانستیم در نیمه نخست به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: اما در نیمه دوم تیم استقلال خوزستان تدافعی تر بازی کرد و چشم به ضدحملات داشت و ما بر بازی تسلط کامل یافتیم و موفق به گلزنی هم شدیم.

زارع بیان کرد: البته یک ضربه پنالتی را نیز به هدر دادیم و این در حالی است که روی ضربات پنالتی کار می کنیم اما باید در این خصوص تمرینات بیشتری را انجام دهیم تا از این فرصتها به خوبی استفاده کنیم.

وی به شرایط مالی تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوارم وضعیت مالی باشگاه مناسب شود زیرا بازیکنان با تمام وجود خود بازی می کنند و از سوی دیگر همه دارند تلاش می کنند که شرایط مالی مناسب شود و امیدوارم که این مشکل نیز برطرف شود.

به گزارش ایرنا، تیمهای ملوان و استقلال خوزستان جمعه شب در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha