اعلام ممنوعیت تردد در ۹ بوستان و ۲ رود دره تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در پی هشدار سیل در تهران تعطیلی ۹ بوستان و ممنوعیت تردد در دو رود دره پایتخت در محدوده مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و ۲۲ شهرداری اعلام شد.

به گزارش ایرنا، علی نصیری شامگاه جمعه از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان ها و رود دره‌های شمالی شهر تهران خبر داد و افزود: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است، از این روی برای حفظ جان شهروندان با هماهنگی به عمل آمده با شهرداران مناطق برخی از بوستان‌ها که احتمال آسیب‌های جدی را داشتند برای فردا تعطیل اعلام شدند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس از تردد در رود دره های دربند و دارآباد ممانعت خواهد شد همچنین بوستان‌های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه چهار و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه پنج تعطیل است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران ادامه داد: بوستان جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش دره و رود دره فرحزاد و رود دره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه چهار نیز محدودیت تردد خواهند داشت.

وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد و از شهروندان خواست با توجه به شرایط جوی از ترددهای غیر ضرور طی روز آتی به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل‌ها و در نقاطی که سازه‌های ناپایدار دارند، خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha