حملات اسرائیل به ضاحیه بیروت سفر نخست وزیر لبنان در آمریکا را نیمه کاره گذاشت

تهران-ایرنا- «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان که در آمریکا به سر می برد، سفر خود را به دنبال حمله سبعانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به حالت نیمه کاره رها کرد و به کشورش بازگشت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، ریاست جمهوری لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که میقاتی دیدارهای خود در نیویورک را پایان داده و به دنبال حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه راهی کشور شده است.

میقاتی برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد و دیدار با رهبران جهان در نیویورک به سر می برد که به دنبال این حمله متجاوزانه اسرائیل مجبور شد که دیدارهای باقی مانده خود را با رهبران جهان به حالت نیمه تمام باقی بگذارد و راهی لبنان شود.

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله امروز به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نتیجه این حمله تاکنون ۲ تن شهید و ۷۶ تن دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha