۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85609721
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دفتر سیاسی انصارالله: حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، توحشی بی سابقه است

تهران-ایرنا-دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت را توحشی بی سابقه خواند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای اینترنتی شبکه خبری المسیره، در ادامه بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است: اگر حمایت بی پایان کشورهای غربی و آمریکا نبود، تجاوزات رژیم صهیونیستی به این گونه ادامه پیدا نمی کرد.

وزارت امورخارجه دولت یمن نیز در بیانیه ای جداگانه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن جمعه شب نیز این حمله را محکوم کرده بود.

به گزارش ایرنا، عبدالسلام در صفحه رسمی خود در تلگرام نوشت: بمباران وحشیانهٔ حومهٔ بیروت نشان‌دهندهٔ میزان ناامیدی و سرخوردگیِ دشمن در برابر صلابت و استواریِ مقاومت اسلامی در حمایت از غزه است.

وی افزود:ما یقین داریم که ناامیدی دشمن بیشتر و بیشتر خواهد شد و شکست قطعی که آن را به یاری خدا در خط زوال و نابودی قرار می دهد، انتظارش را می کشد.

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله امروز به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نتیجه این حمله تاکنون ۲ تن شهید و ۷۶ تن دیگر زخمی شدند.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان نیز در اقدامی انتقام جویانه شهرک های واقع در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی قرار داده که بنا بر گزارش منابع صهیونیستی خسارت زیادی به این مناطق وارد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha