تحلیلگر روس:‌ حرکت اعتراضی سران در نیویورک، بیانگر خشم جهان از اسرائیل است

مسکو- ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه روسیه با اشاره به حرکت اعتراضی سران و اعضای هیأت‌های شمار قابل توجهی از کشورهای جهان در زمان آغاز سخنرانی نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این حرکت اعتراضی، بیانگر خشم جهان از اسرائیل است.

مایس قربانف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مسکو افزود: اکنون تمام توجه جهان به خاورمیانه معطوف شده است؛ کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان توسط اسرائیل، کل جمعیت جهان را به وحشت انداخته است.
وی ادامه داد: در همین حال، حقانیت فلسطین و لبنان با تظاهرات و حملات مستمر علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان ثابت شده است.

تحلیلگر روس:‌ حرکت اعتراضی سران در نیویورک، بیانگر خشم جهان از اسرائیل است

این تحلیلگر روس با تمجید حرکت اعتراضی سران کشورها هنگام سخنرانی نتانیاهو گفت: نخست‌وزیر اسرائیل از سر ذات جاه‌طلبانه خوئد، دستورهای بی‌رحمانه‌ای علیه غیرنظامیان در فلسطین و لبنان صادر می‌کند و امروز این رژیم در مقابل چشمان جامعه جهانی به یک متجاوز عصیانگر تبدیل شده است.
قربانف خاطرنشان کرد: امروز جهان، اقدامات اسرائیل را در کشتار کودکان و زنان و مردان بیگناه محکوم می کند و اقدام نمادین سران و مقامات کشورهای جهان در زمان سخنرانی نتانیاهو گویای این امر است.


ششم مهرماه ۱۴۰۳ همزمان با آغاز سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، سران و اعضای هیأت‌های شماری از کشورهای جهان با سردادن شعار علیه وی و رژیم صهیونیستی، صحن علنی را ترک کردند.
این اقدام سران کشورهای جهان با تشویق خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها مواجه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha