۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85609875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گله‌مندی گردشگران از بی ضابطه بودن هزینه‌های پارکینگ در اماکن گردشگری همدان

همدان -ایرنا- بعضی گردشگران که برای سیر و سیاحت به همدان آمده اند و چند روزی میهمان هستند از قاعده مند نبودن هزینه های دریافتی پارکینگ خودروها در سطح شهر اظهار نارضایتی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از گردشگران که روز جمعه قصد بازدید از موزه هگمتانه را داشت درباره علت بحث و جدل با مسوول پارکینگ گفت: در حالی که هزینه ورودی پارکینگ ۶۰ هزار ریال و مبلغ هر ساعت ۴۰ هزار ریال در نرخنامه اعلام شده است اما متصدی پارکینگ طلب ۲۰۰ هزار ریال از هر خودرو می کند.

علی رضایی ادامه داد: مسوول پارکینگ بدون صدور برگه پارکینگ و فقط با گرفتن یک پوز در دستش بصورت دلخواه از مسافران پول اضافی دریافت می کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه وجه اضافی درخواست می کنند، هیچ رسید مورد تاییدی تحویل رانندگان خودرو نمی دهند تا درصورت پیش آمدن مشکلی بتوان آن را پیگیری کرد.

رضایی ادامه داد: پارکینگ ها باید از طریق کارت پارکینگ یا برگ مربوط اقدام به دریافت هزینه پارک کند.

گفتنی است، مسوولان پارکینگ موزه هگمتانه، دقایقی بعد روی نرخنامه ورودی پارکینگ را پوشاندند.

یک بانوی مسافر نیز که از کاشان برای دیدن آثار تاریخی به همدان سفر کرده بود، گفت: در پارکینگ تپه عباس آباد نیز قیمت ها در تابلو درج نشده و بابت گرفتن مبلغ رسیدی به مسافران داده نمی شود.

وی یادآور شد: لازم است ، مسوولان شهر همدان بر ضابطه مند کردن هزینه های دریافتی از پارکینگ خودروها نظارت کنند، تا کارگران پارکینگ ها از هرگونه بی قاعدگی خودداری و مسافران در صورت بروز مشکل بتوانند، با یک تلفن مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha