۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85610142
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ایلام استان پیشرو کشور در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه این استان در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور پیشرو بوده است، گفت: با اجرایی شدن ۹۸ درصد پروژه‌ها و مصوبات این سفر، طی سه سال ایلام متحول شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز شنبه در آیین افتتاح پروژه فاز ۲ مجتمع خوابگاه الغدیر شهر ایلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: استان ایلام در مقایسه با چهار سال گذشته متحول شده که در این راستا از همه کسانی که در این مسیر تلاش کردند قدردانی می‌شود.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش همه مدیران استان برای توسعه ایلام در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: با اجرایی شدن ۹۸ درصد پروژه‌ها و ۹۷ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، طی سه سال ایلام متحول شده است.

وی با بیان اینکه این تحول نتیجه زحمات همه مدیران استان و نمایندگان سابق استان در مجلس شورای اسلامی است، ابراز کرد: با درصد بسیار بالای تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام، این استان از استان‌های پیشرو در بحث اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در کشور است.

بهرام‌نیا به دستاوردهای نظام در طول بیش از چهار دهه پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب عمده پزشکانی در کشور فعالیت داشتند از کشورهای هندوستان، پاکستانی و اندونزی بودند در حالی پس از چهار دهه پزشکان ایرانی از نظر تخصص و حاذق بودن در جهان زبانزد و شهره هستند و این افتخارات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار: ایلام استان پیشرو کشور در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور است

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: همه مدیران با تمام توان برای توسعه استان تلاش کردند بنابراین خدمات دولت در استان منحصر به هیچ مدیر و شخص خاصی نیست، هم‌دلی، هم‌آوایی، صداقت و پرهیز از نگاه عوامانه و عدم مصادره عملکرد دیگران باید سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش ایرنا، پروژه فاز دوم مجتمع خوابگاه الغدیر دانشگاه علوم پزشکی با حضور استاندار ایلام، فلاحی و همتی نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با ظرفیت ۲۵۰ نفر افتتاح شد.

پروژه ساخت این مجتمع با سه هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور سال ۱۴۰۱ آغاز شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha