۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85610192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مانور فعال‌سازی جان‌پناه بادی و تجهیزات ایمنی در بنادر "دیر و گناوه"

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور آموزشی رهاسازی و فعال‌سازی جان‌پناه بادی و تجهیزات ایمنی با هدف ارتقای سطح ایمنی خدمه شناورها در بنادر دیر و گناوه انجام شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جان‌پناه بادی و تجهیزات ایمنی در نجات افراد در شرایط اضطرار دریایی نقشی بسیار مهم و حیاتی دارد و همواره درصد بالایی از خطرات احتمالی را دفع می‌کند از این رو آموزش نحوه به‌کارگیری این تجهیزات به‌عنوان یک اولویت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقاء ایمنی و دانش عملیاتی فرماندهان و خدمه شناورها در مواقع اضطرار دریایی یک اولویت اجتناب‌ناپذیر است که به فراخور مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های آموزشی متنوعی در این زمینه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید

برگزاری مانور مشترک عملیاتی در بندر بوشهر

مانور امداد و نجات و اطفا حریق تاسیسات برقی در بندر بوشهر برگزار شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این استان به‌واسطه برخورداری از بیشترین مرز دریایی با خلیج‌فارس همواره پیشتاز در آمار جست‌وجو و نجات دریایی است.

شکیبی نسب ادامه داد: دریانوردان به‌عنوان پیشگامان حوزه دریا و دریانوردی محسوب شده و همزمان با روز جهانی دریانوردی، آیین تجلیل از آنان در بنادر مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha