تقدیر عراقچی از استقامت دیپلمات‌های ایرانی در لبنان

تهران- ایرنا- وزیر امورخارجه کشورمان از انگیزه و استقامت دیپلمات‌های کشورمان در لبنان تقدیر کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، سید عباس عراقچی به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در بیروت، در تماس تلفنی با کاردار جمهوری اسلامی ایران در بیروت که در غیاب مجتبی امانی سفیر ایران در این کشور وظیفه اداره نمایندگی کشورمان در بیروت را برعهده دارد، در جریان آخرین وضعیت در بیروت و تبعات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی قرار گرفت.

عراقچی در این تماس، ضمن تقدیر از انگیزه و استقامت دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت کشورمان در این شرایط حساس، دستورات و توصیه های لازم را صادر نمود.

به گزارش ایرنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

خبرنگار المیادین تاکید کرد هواپیماهای رژیم صهیونیستی، محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی شهر بیروت را به شدت بمباران کردند.

خبرگزاری فلسطینی سما نیوز نیز در این باره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر، ۱۰ بار ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره ادعا کرد که این رژیم مقر مرکزی حزب الله در زیر ساختمان‌های مسکونی در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha