۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85610289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانی گناباد از کمبود امکانات رنج می‌برد

گناباد-ایرنا- رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناباد گفت: کمبود نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات و فضای مورد نیاز از مشکلات مهم آتش‌نشانی این شهر است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رجب‌نژاد روز شنبه در حاشیه آیین گرامی‌داشت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش نشانی گناباد با وجود پوشش افزون بر محدوده مرکزی این شهر و ۱۸ روستای همجوار و محدوده شهر و منطقه براکوه (تعدادی روستاهای بخش کاخک)‌ تنها دارای یک ایستگاه آتش‌نشانی است.

وی ادامه داد: آتش نشانی گناباد در کنار پوشش محدوده خدمات شهری شهرداری و روستاهای همجوار در گناباد، بخش‌هایی از جاده های گناباد به تربت‌ حیدریه و گناباد به قاین و بجستان را در به روز سوانح جاده ای زیر پوشش خدمات خود دارد.

رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناباد گفت: میزان استاندارد رسیدن آتش نشانی سر صحنه حوادث و حریق به طور میانگین چهار تا ۶ دقیقه است، ولی به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات و تنها با وجود یک ایستگاه فعال آتش نشانی این میزان در گناباد برخی مواقع به ۳۰ دقیقه افزایش می‌ یابد.

مهران حسین زاده شهردار گناباد نیز گفت: خواستار توجه بیشتر مسوولان ذیربط به رفع کمبودهای نیروی انسانی و امکانات آتش نشانی گناباد با توجه به گستره خدمات محوله شد.

هفتم مهر در تقویم ایران به پاس رشادت‌های آتش نشانان در دوران دفاع مقدس به نام «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است.

شهرستان گناباد با بیش از پنج هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع وسعت و برخورداری از ۲ بخش مرکزی و کاخک و چهار شهر گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند دارای سه ایستگاه آتش نشانی است که یک ایستگاه آن در شهر گناباد واقع است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha