راهدارخانه‌های همدان ️برای فصل سرما تجهیز شد

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: ۶۵ هزار تن شن،ماسه و نمک در ۲۵ راهدارخانه استان با توجه ورود به فصل سرد سال و آغاز بارندگی ها ذخیره سازی شد. ️

مهراد آهکی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیای استان و زمستان زودرس هرساله تهیه و ذخیره سازی شن، ماسه و نمک از اواسط فصل تابستان در همدان آغاز می شود و تا اواخر پاییز ادامه می یابد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل عوامل راهداری برای موقعیت های بحرانی، اظهار کرد: ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر یک هزار و ۷۷۴ دستگاه انواع پل و آبرو در طول مسیرهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان تعمیر، مرمت، تنقیه و لایروبی شده است.

مدیرکل راهداری همدان اضافه کرد: بازسازی کامل ۳۰ دستگاه خودرو، خرید و اضافه شدن ۶ دستگاه ماشین آلات جدید و تجهیزات راهداری شامل ۲ دستگاه تریلر، ۲ دستگاه موتور نمکپاش، یک دستگاه نمکپاش اتوماتیک و تیغه ها برفروبی امسال صورت گرفت.

آهکی گفت: با توجه به بارش باران در نیمه شمالی استان و لغزنده شدن سطح راهها از همه رانندگان درخواست می شود با رعایت فاصله طولی مناسب، رعایت سرعت مطمئنه، اطمینان از پُر بودن مخزن شیشه شور و سالم بودن تیغه برف پاکن خودرو تردد کنند.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای پنج هزار و ۴۶۶ کیلومتر انواع راه آسفالته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha